sådan mor sådan son?

Fredag idag. Idag ska vi bjuda mamma och P(er) på mat(fläskfilén som jag gjorde förra veckan). Både jag och P var sugna på det igen, så den får det bli igen :) Smaskens :)
Imorgon kommer Nathalie hem från värmen, med 2 stora påsar skittles!!! YEY, som vi längtat! Får jag smaka några såna så kanske min förkyldning som slog till igår, blir bättre. Ont i halsen och täppt i näsan... Trött som jag vet inte vad var jag igår också, jag gick och la mig vid 21... Katastrof! Men är man trött så är man :) Jag var så trött så jag märkte inte ens när Robin kom till oss inatt, kanske var det P som tog med honom när han gick och la sig, ingen aning. Lite skrämmande faktiskt!


Hoppas det går bättre på dagis idag än det gjorde igår iallafall, han hade blivit ledsen när dom var ute och då hade dom gått in. Men när jag kom dit var han ledsen igen. Kanske behövde fylla på mamma förrådet, jag vet inte. Eller så är han som jag var när jag var liten(och kanske fortfarande är?), och är helst inne och leker och pysslar. Jag är verkligen ingen ute människa(absolut inte på vintern iallafall, om det inte innebär att man ska åka pulka HAHA)


Sådan mor sådan son? ( shit, va långt hår jag hade där!)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Tack :D

2010-11-13 @ 14:19:27 / URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: