Troll vagga/Crown Påslakanset

När Robin var liten så totalvägrade han att sova i sin spjälsäng, antagligen för att det var för "stort". Man lär sig av misstagen sägs det ju så om han får ett syskon någongång så skulle jag se till att köpa en vagga för att ha den första tiden.
Jag kan ju förstå att en spjälsäng känns för stor när man kommer ut från en "trång" mage, men varför tänkte jag inte på att köpa en vagga när Robin var bebis för? Vi provade massa olika saker, han sov i vagnen bredvid vår säng, vi la runt täcke runt honom när han låg i sängen men det sparkade han bara bort.
Jag har nu iallafall hittat en riktigt fin vagga inne hos Jollyroom

106599_1.jpg
(Troll Vagga Nicole)
Om du trycker på bilden så kommer du direkt till den här vaggan.
Det är en gungvagga som passar upp till 5 månaders ålder. Visst var den FIN?
Till vaggan skulle jag mer än gärna ha det här påslakansetet från Crown


(NG Baby Påslakanset V/V Crown Grå)
Här kan du också trycka på bilden för att komma direkt till påslakansetet :)
Sen när bebisen blir för stor för vaggan finns påslakanset till spjälsäng också


(NG Baby Påslakanset Säng Crown Röd/Marin)

Så ett tips till er gravida där ute(speciellt 2 stycken jag tänker på :D ), är att köpa en vagga att ha bebis i den första tiden.

Kommentarer
Postat av: Millah

Har skrivit till dom men ej fått nå svar :/ suck! har du testa skriva också? Kramar

2012-05-22 @ 09:57:50 / URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Tuvalie vägrade också sova i spjälsängen i början, så vi har ett näste som hon sover i mellan oss i våran säng :) Men nu har hon börjat acceptera att sova i spjälsängen om dagarna iallafall. Snart sover hon nog där nätter också :)

2012-05-22 @ 14:33:15 / URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Så himla fina, men det är ju så kort tid man kan använda dem så det brukar ju bli en "dyr historia" tyvärr !

V hade min gamla vagga när han var bebis, men det funkade bara 3-4 första månaderna, sen fick det bli spjälsäng för att han inte skulle ta sig ur...

2012-05-22 @ 16:52:04 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: Cissi

Så fint med vagga, men så kort tid den kan användas.. Är lite för snål för det, men hört att Marcus är rätt sugen på vagga till nästa barn!

2012-05-22 @ 17:00:30 / URL: http://nastanperfekt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh, det är mycket fint med vagga.

Kram

2012-05-23 @ 00:43:37 / URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: