Kokosbollar

I fredags var jag och Mia och storhandlade tillsammans, vi hade tur att vi kom hem ordentligt med alla påsar :D Ett litet missöde med bakluckan HAHA
Men iallafall så tog jag en kartong med skumbollar från Gille som jag skulle testa via smartson, men tror ni att jag kom ihåg kupongen sen när jag skulle betala? Nope. Så idag när jag ändå skulle in i affären efter jobbet så passade jag på att ta både kokosbollarna och skumbollarna. Kupongerna la jag högst upp i väskan så jag inte skulle missa igen :D
Efter maten idag så tog jag och Robin en var. Robin tyckte mest om det yttre så jag fick hans skum också, inte så gott att bara äta skummet kanske, men jag gillar dom. Inte för att jag tycker att det är någon annan smak än andra skum/kokosbollar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: