Färgning

Ja, färgning av håret kändes också ganska nödvändigt igår :)


Resultatet?


Lite mörkade alltså.
Jag stod och velade bra länge om jag skulle ta lite mörkare eller lite ljusare. Håret kanske bleks ändå i sommar så jag hade ju kunnat ta lite ljusare men jag trivs bäst i den färgen det blev nu :)

Jag köpte den här färgen:
L'Oreal Sublime Mousse Luscious Permanant colour 50 Pure Brown
Jag måste verkligen rekomendera den! Den var ju jättelätt att applicera själv! Jag har provat att färga håret själv förrut men jag tycker att det har varit så krångligt. Det här var ju ingen match alls, lätt som en plätt och jämt fördelat blev det också :) Me like :D

Kommentarer
Postat av: Emeli- Mamma till Nathalie

Fint det blev :)

2012-05-04 @ 13:01:34 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

riktigt fin färg :D

2012-05-07 @ 20:42:38 / URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: