Dag 3 – Din syn på droger och alkohol

Dag 3 – Din syn på droger och alkohol


Ja, ni som känner mig/oss vet att vi nästan aldrig dricker alkohol. På WeRfamily eventet fick man ju bubbel, men jag tycker inte ens om vin eller öl heller för den delen så jag smakade 2 klunkar kanske. Sist jag var ut och festade var runt 1 år innan jag blev gravid med Robin, alltså 4 år sen? Men det enda jag saknar med det är dansen. Enda anledningen till att jag gick ut på krogen förrut var för att dansa. Love it!
Jag har väl växt upp kanske? Visst har jag haft riktigt riktigt kul, spytt, haft minnesluckor och kommit hem med skrapsår över HELA benen. Den festen glömmer vi väl aldrig tjejer?
Men jag tycker inte att det är värt det att vara helt orkeslös dagen efter.
Med det sagt har jag absolut inget mot dom som tycker om att festa och supa.

Droger därimot är jag totalt emot! Aldrig provat och kommer ALDRIG göra det heller. Förstår inte varför man ens skulle vilja prova det?

Bacardi Breezer i nya fräscha smaker

Det här var sånt jag drack förr i tiden :D



Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Roligt att läsa! :)



Drack också mest bacardi förr! :)

2012-05-03 @ 19:34:44 / URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ja eller hur men vad konstigt de kommer se ut att bara ha två naglar i färg på tårna haha. ;)

Det är ju inte nagellack det här heller hehe så vet inte hur man ska kunna torka det faktiskt. :P



kramar.

2012-05-03 @ 21:44:24 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: carola

Jag är emot både droger och alkohol.

Har nu varit nykter i 9 månader och är så stolt över det.

Jag har klarat av att åka på kryssning och haft skitkul,, varit på fester m.m. Vaknat utan ångest eller bakfylla:)



Trevlig helg

2012-05-04 @ 08:46:31 / URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Maria

Gå ut på krogen och dansa kan man väl göra även om man inte dricker? :)

2012-05-04 @ 13:32:34 / URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: Sofia Larsson

Haha nej den kvällen glömmer vi inte i första taget ;)

2012-05-07 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: