Dag 20 – Hur viktigt du tycker att utbildning är

Dag 20 – Hur viktigt du tycker att utbildning är

Klart jag tycker att det är viktigt med utbildning! Men jag skulle aldrig plugga till något om jag inte är säker på att det är det jag vill göra. Eftersom jag fortfarande inte vet vad jag vill bli när jag blir "vuxen" så tror jag inte att jag kommer sitta i skolbänken igen. Tyvärr, för jag skulle gärna vilja veta vad jag vill jobba med resten av livet...
Kommer definitivt att försöka övertala Robin att skaffa någon utbildning när han blir stor!


random pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: