Dag 16 – Din syn på mainstream musik Dag 17 – Dina toppar och dalar det senaste året

Dag 16 – Din syn på mainstream musik

Hoppas över den för det finns inget intressant svar det...

Dag 17 – Dina toppar och dalar det senaste året

Toppar måste ju vara att jag började jobba igen(i februari förra året) och hade en underbar sommar med 2 trippar ner till Göteborg och Liseberg. Hoppas på en favorit i repris i år igen :)
Dalar? Jag vet inte, inget jag kommer ihåg men man kan ju inte vara på topp jämt??


En Lisebergs vinst :)

Kommentarer
Postat av: Madame Hoffa

Hej!



Nu har jag äntligen dragit en vinnare till tävlingen som du var med i. Kika in och se om det var du som vann, och passa samtidigt gärna på att anmäla dig till min nya tävling som ligger uppe nu där du kan vinna valfri vara från Evas Underkläder :)



Ha en fin kväll!

2012-05-28 @ 19:41:00 / URL: http://madamehoffa.se
Postat av: Madde

Ja jag förstår då inte varför ungarna ska envisas med att ha trottsen så jäkla länge också?!

Haha fan räcker det inte med EN gång.. :P



Kramar

2012-05-28 @ 19:57:13 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh det var ingen dålig vinst :O

2012-05-29 @ 19:12:12 / URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: