Pärla

Igår mådde ju Robin inte alltför bra, han var slö och jättevarm. Alvedon ville han inte ha heller. När klockan var runt 12 sa han att han ville sova(det har ALDRIG hänt att han säger så!), så utan lunch i magen så somnade han och sov i flera timmar. När han vaknade låg han och drog sig i sängen ett tag. Han orkade inte ens gå, så jag bar honom till soffan där han fick en macka. Alldeles rödmosig var han...  Lilla ♥-at
Sen åkte jag till Bjurs på Lingon&Blåbär visningen, sen när jag kom hem var han så gott som vanligt igen. Busade och hade sig :)

Igår kväll vaknade han strax efter att jag somnat, men han ville inte följa med in i våran säng så jag gick och la mig igen och vaknade vid 7, alldeles ensam i sängen. DET var evigheter sen han sov hela natten i sin säng, det var evigheter sen jag inte vaknar flera gånger/natt av fötter som sparkar mig i ansiktet, eller av små armbågar som letar sig in i ögonen. Jag var faktiskt riktigt utvilad för en gångs skull och Robin vaknade en halvtimme efter mig.

Idag är han sitt vanliga jag igen, vilken tur att det bara var feber i inte ens 24 timmar :)



Den här fina tröjan blev min favorit på visningen igår. Riktigt fin!

6320
Men det blev att jag beställde dom här byxorna till Robin

Byxa William
Dom var på rea och kostade 150 kronor :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Va skönt att han är bättre!

2012-03-19 @ 10:10:03 / URL: http://bringblingtoeverything.com/
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej nu har pengarna kommit in :) Hittar ej din mail så maila till: [email protected] så ska du få din kod.. Kramar

2012-03-19 @ 10:55:34 / URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: