Skype!

Godmorgon alla fina!

När jag vaknande inatt kände jag mig öm på höger sidan i magen och imorse när jag gick upp var det värre. Kunde inte gå helt upprätt och mådde lite illa... Nu har det blivit lite bättre, men funderar på om det kan vara njurarna igen. Bara för att syster pratade om det igår :D

Pratade först med ena syster på kvällen via Skype. Så kul att se den man pratar med :)
Sen när vi skulle lägga Robin och jag precis gått ut ur hans rum så lät det som att det ringde från datorn, gick dit och kollade och då står det att syster från USA ringde via Skype. Jag hade visst inte loggat ur :D Men vad gör det? Det var ju bara kul! Fast hon kunde inte se mig, här vid datorn har vi bara 1 fönsterlampa och det var kolsvart så vi får ta det någongång när det är ljust ute istället :)

Brukar ni använda Skype?


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det är ju toppen med Skype! Man får se varandra, och det är gratis :) Min sambos lillasyster bor i Stockholm och vi ses inte så ofta, så vi brukar ringas över Skype. Då får ju hon och lillan se varandra också :)

2012-03-03 @ 10:31:44 / URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linda

Va kul att du fick prata med din syster! :)



Kram

2012-03-03 @ 10:57:44 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hihi ja. Skype är ju toppen när man har släkt i andra länder vet att Colins släkt i singapore ringer med sånt.

2012-03-04 @ 21:01:50 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: