Phax swimwear

Snart(?) är sommaren här och visst vill man ha snygga badkläder?
Jag har hittat en sida med U.N.D.E.R.B.A.R.A bikinis och om du vill passa på att köpa några bikinasar nu så får du 100 kronor rabatt :)



Det är alltså hos Phaxswimwear och koden är ilovephax

Det här är mina favoriter:

PHAX® halterneck Bikini Set By Night

PHAX® bandeau Bikini Set Oriental Night

PHAX® halterneck Bikini Set Sweetest thing

Speciellt den här:
Badkläder - REA - PHAX® Bikini bandeau Set ZacatecasRiktigt riktigt snygg :)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

åh, den blå/bruna skulle jag gärna glida runt på stranden i under sommaren :) Kram

2012-03-08 @ 10:11:06 / URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: