My precious

Igår tog jag mod till mig och ringde massa samtal, jag avskyr att ringa(inte till folk jag känner såklart) och drar alltid på det så länge jag kan. Men igår blev det hela 13 samtal som ringdes :)
Sen var jag ju ner på stan och fikade med Emma, trevligt som alltid!

På kvällen sen var jag så trött så jag satt och sov i soffan innan klockan var 21.00... Missade my precious Revenge som skulle börja klockan 21.

Det första Robin sa när han vaknade imorse var att han inte ville till förskolan idag så jag ringde dit och sa att han fick vara hemma idag(jag jobbar kväll och P hinner hem innan jag måste gå), men 10 minuter efter att jag ringt så ändrade han sig och blev ledsen när jag sa att han fick vara hemma idag...
Men nu sitter han iallafall framför Playhouse Disney Disney Junior tills vi ska äta lite frukost :)

Nog babblat, ska fixa ett till inlägg som kommer strax!

Hoppas ni har en underbar fredag ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Inte lätt att bestämma sig! ;)



2012-03-09 @ 10:46:04 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: