Fjortis?

Idag när jag lämnat Robin på förskolan så åkte jag direkt till vårdcentralen för att lämna lite prover, ska nämligen till Njurmottagningen nästa vecka och då måste man ha lämnat prover några dagar innan. Jag är bara glad att allt sett så bra ut länge länge nu så jag slipper göra det jag fick lov att göra första gången jag skulle dit.
Då skulle jag samla urin en HEL DAG, mäta och sen ta med en del av det... Nu var det bara 2 provrör som skulle fyllas :)


Sen har jag en fråga till er, smyckena jag vann hos Xenobia Design kom igår och när jag skulle prova min ear cuff sa P:
- Men är du en fjortis eller?
Så min fråga är, är det bara fjortisar som har ear cuffs?



Jag tyckte att den var snygg iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nä det tycker jag inte! Tycker det var fint!



2012-03-01 @ 10:05:44 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Jag har svårt för sånt för jag hade de när jag var 11-12 hehe :-p.

2012-03-01 @ 10:31:26 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: