Ett paket kommer lastat

Igår kom ett paket, den här gången såg jag vem det var ifrån :)
Me&I

Den här härliga tröjan var till mig



Den här underbara tröjan var till Robin





Jag har sett den tröjan till Robin förrut, och tyckt att den är riktigt fin. Men det är ingenting mot för hur den var i verkligheten. Så underbar! Robin har fått en ny favorit tröja, han ville till och med sova med den inatt(fast det gick ju inte för han spillde saft på den så jag fick lov att tvätta den) och det är verkligen ett super betyg! Fast jag förstår ju honom, dom är ju riktigt riktigt härliga i kvalitén också :)


Just nu söker dom även säljare! Såhär står det på hemsidan:

Gillar du kläder med kvalitet och unik svensk design? Är du social och gillar utmaningar? Då har vi världens roligaste jobb för dig, säljare hos me&i.

Som säljare hos me&i visar du upp kollektionen hos värdinnor som anordnar me&i-träffar i sina hem. Du får utbildning innan du börjar och löpande stöd av din coach. Tidigare säljerfarenhet är en merit men inget krav. Här kan du också läsa mer om vad det innebär att vara säljare hos me&i.

HÄR kan du anmäla ditt intresse :)

Tusen Tusen TACK till Marita på Me&I för dom härliga tröjorna!

Kommentarer
Postat av: Madde

Dom har så underbara kläder älskar dom. :D

William ska få moln tshirten i födelsedagspersent från min kompis. :D

Och så väntar jag hem en zipit tröja den ljusblå dom kommer bli skitsnygga ihop. :D



Kramar.

2012-03-17 @ 09:22:24 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Linda

De är såååå fina! Älskar deras moln! :)

Kram

2012-03-17 @ 09:44:09 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Fin :)

2012-03-17 @ 17:52:08 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: