trevlig överrasking

Imorse blev det ganska stressigt! Robin är inne i en period just nu där han INTE vill till förskolan. Det första han frågar på morgonen är om han ska dit och säger jag att han ska det så börjar han gråta och säger nej nej nej, jag vill inte dit!
Bara det är ju jobbigt som tusan, sen håller han på så hela morgonen tills jag går ifrån honom på förskolan...
Idag fick han iallafall välja om vi skulle ta vagnen eller bilen dit. Ingen fick jag till svar. Till slut bestämde han sig för vagnen och när jag öppnade dörren ut så fick jag en trevlig överrasking. Dom j*kla fåglarna hade lekt pinata med en sop påse och innehållet så det låg lite överallt vid ingången... Det var ju bara att börja plocka upp skräpet fast vi egentligen inte hade tid.
När det tillslut var klart så sa jag till Robin att vi måste ta bilen iallafall, så in med honom på hans plats. Jag sätter mig och ska starta bilen och kan någon gissa vad Robin sa då?
- Jag måste kissa!
- !"#¤%&/(()=+!

Nu är jag iallafall äntligen hemma, och dagen kan ju bara bli bättre. Eller hur?!


Såhär glad var jag inte i morse kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin tröja!

2012-06-04 @ 18:10:17 / URL: http://nastanperfekt.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Jobbigt :(



Vilken jätte fin tröja du har! :)

2012-06-04 @ 21:16:37 / URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Sånt är jättejobbigt :/

2012-06-04 @ 21:37:15 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: