TGIF

GODMORGON!

Äntligen fredag :)
Dagen bjuder på jobb, och kanske lite fredagsmys♥ (om det inte är någon fotbollsmatchsom P vill kolla på, finns det något tråkigare? Hockey kan jag kolla på men fotboll är ju så segt...)
Igår när jag kom till jobbet fick jag höra att alla varor som kommit skulle vara ute när vi gick hem. Jag slet röven av mig och svettades som en gris, men allt som gick ut, det kom ut.
Hujja, det var längesen jag stressade sådär mycket... Jag gillar när det är mycket att göra, men stressen kan jag vara utan.
Jaja, det var igår det, idag är en ny dag med nya varor som ska upp :)

Dagen till ära så bjuder jag på den här texten, ta åt er av vad som står!

Quotes,life,quote,quote,me,inspiration,be,happy-c29f8ea0e8a969d024855f016aa6f6bb_h_large

Kommentarer
Postat av: Annika

Va mysigt med fredagsmys!

2012-06-15 @ 09:36:55 / URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Hihi idag lär du inte få tvn ifred, det är nämligen Sverie mot England ikväll ;) Men man kan ju ha härligt fredagsmys iaf!
Ja bacon är ju bra och smakrikt i en makaronipudding också :)

2012-06-15 @ 09:53:49 / URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: The Life Of Yarp - Live you life before someone else does it for you!

det är nog fotboll ikväll tror jag.. tyckete jag läste det någontstans och ser nu att en annan läsare skrev det med, haha ;). då får du nog inget fredagsmys med karl iaf ;).

SV hehe hade gärna skickat lite sol! det behövs överallt nu.

kramis

2012-06-15 @ 11:16:04 / URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: Fanny

Vilken supermysig blogg du har!! :) Hittade många träffsäkra "budskaps ord" om självkänsla, såna kan man aldrig få för många av! :)

2012-06-16 @ 08:56:48 / URL: http://bamboladipezza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: