ny design på blogg.se

Godmorgon!
 
I fredags fick jag veta att jag skulle få testa en ny design hos blogg.se.
Så här det ut när man ska skriva ett inlägg nu:
 
En liten sneak peak :)
Måste faktiskt säga att jag är helnöjd!
Ser snyggare ut än förrut och med nya funktioner som är toppen.
 
Någon mer som använder blogg.se?
 

Idag är jag äntligen ledig, jobbade en sväng igår men är ledig idag. Det har blivit en heldel med jobb på sistone och mindre kommer det inte bli. ÖB där jag jobbar ska flytta i sommar och vi har precis fått se hur schemat ser ut. Dom flesta dagar kommer vi jobba 7.30 till 16.30 med någon kväll/vecka till klockan 19 någonting. Sköna pengar sen!
Så vad händer idag då?
P pratade om att åka ner på stan, det var en affär han ville in på som han inte kom ihåg namnet på. Ska bli spännande ;D
Sen kanske vi åker upp till mamma/mormor om dom är friska däruppe.
 
Men först och främst → frukost!

Kommentarer
Postat av: Neha

Jag använder också nya blogg.se

2012-06-11 @ 09:01:16 / URL: http://Nehaexponerar.blogg.se
Postat av: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Åhh, älska meandi! :D

2012-06-11 @ 20:53:11 / URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: