Jag visste det!

Jaha, då var det helg då. Men jobb står på schemat hela helgen(och jag känner att jag ligger efter rejält med kommentarer och att läsa bloggar, jag har 129 olästa inlägg som jag har försökt beta av länge nu...) och sen även nästa lördag. Känns som att jag inte gör något annat än att jobba just nu, men på tisdag och onsdag är jag ledig och då ska jag mysa ikapp med Robin. Undrar om vi skulle hitta på något roligt tillsammans då. Frågan är bara vad?

Något jag visste skulle hända när jag började jobba inom förskolan var ju att basillerna skulle hitta hit och visst har dom det! Ont i halsen med svullna halsmandlar och börjar bli lite täppt i näsan. Det är smällar man får ta och det är  bara att hoppas på att febern håller sig borta iallafall, så man kan jobba.

Jag skulle vilja vara ner på stan nu när det är Falu kalaset, men när jag väl slutat så är det nog inte så mycket kvar att kolla på. Så typiskt att när man väl jobba helg så är det något roligt nere på stan som man missar men när man inte jobbar så händer ingenting...

Nej, nu ska jag fixa ordning på ansiktet :)
Hoppas ni får en toppen lördag!


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Så sant! Man är verkligen ett bollplank för baciller och virus! =/ Borde inte ha någon karensdag tycker jag! =)

2012-06-02 @ 08:27:00 / URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: carola

Brukar också ha en lång kommentar lista att beta av:).

Ska försöka hålla efter nu för man får lite panik och man vill ju svara alla vänliga som kikar in.

Hoppas du får en bra helg trots jobb

2012-06-02 @ 16:38:32 / URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Usch då, hoppas du inte blir sjuk nu!

Kramar

2012-06-03 @ 00:23:31 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: micaela

ingen hitt att jobba helg =(

2012-06-03 @ 19:14:48 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: