Brio Race

När Robin skulle börja förskolan så köpte vi en Brio Race för att lättare kunna köra den i snön eftersom det var fasta hjul på den. Nästan omgående gick den sönder vid ena grejen som sitter vid höger hjulet:


Den har alltså suttit löst väldigt länge nu (1½ år ungefär) och det går INTE att fixa, vi har försökt att sätta tillbaka den, men snart är den lös igen.
Förrutom det är jag(vi) toppen nöjda med vagnen! Så nu när man har chansen att vinna en ny Brio Race från Annas Babyshop så tar jag chansen, provar man inte så kan man ju inte vinna heller!. 
Tävlingen hittar ni hos Millah och Cim!
Kolla även in på sulkysidan för att se alla sulkys som finns :)

Om jag har turen på min sida så skulle jag slå till på en Brio Race med min favoritfärg, lila!


Sen i framtiden hoppas jag ju på att Robin får ett syskon och den här vagnen skulle vara lika perfekt att använda då som nu :)



Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: jag har bytt lösen - det är bara två av mina närmsta som har det ^^ hoppas du inte tar illa upp bara =) kram

2012-06-14 @ 10:19:55 / URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: