Tack mammas ♥

Igår hade jag tänkt att sitta lite extra här vid datorn och vara med i lite tävlingar, men så fick vi ett samtal efter frukost så det var bara att fixa sig och dra iväg, sen när vi kom hem x antal timmar senare så skulle jag vara barnvakt åt 2 av Robins kusiner(och Robin), då hade jag verkligen inte tid. På kvällen när Robin somnat började jag och P kolla på The Dark Knight, men jag orkade inte se mycket alls. Helt slut var jag! Strax efter nio stupade jag i säng och sov tungt hela natten till 7, vaknade och såg att Robin inte låg bredvid och P gått till jobbet. Då somnade jag om till 7.45 när Robin ropade på mig. Guuuu, så skönt!
Tack mammas ♥ för lite sovmorgon! :)
 
 
Senare idag ska jag jobba, men är ledig i helgen iallafall.
Jag tror inte att vi har något planerat förrän imorgon kväll, men vad det är får ni se då :)
Har ni några planer för helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: