Planer för dagen?

Igår morse vaknade jag innan Robin, fast jag hann knappt slå upp ögonen innan jag fick en spark på halsen och lite senare en spark mitt i ansiktet... Robin är som en virvelvind i sängen så det är minuset med att han kommer in till oss ibland. "Tur" att man inte får blåmärken av alla slag man får, då hade jag varit blå hela jag :D
 
Inatt måste jag varit riktigt trött för jag vaknade inte ens när Robin kom till oss, sen imorse när vi vaknade sa Robin:
- Vart är pappa?
- Han ligger väl bredvid dig?
Men så kollade jag dit och han var visst inte det. Han hade vaknat tidigt och bestämde sig för att gå ut och måla... Jag som brukar vakna av minsta lilla. Men är man trött så är man :D
 
Jag funderar på att samla ihop lite mer bröd och åka till fåglarna idag med, igår hade vi bara med oss 2 skivor bröd och 2 torra bullar och dom försvann F.O.R.T, jag hade en and som stod alldeles bredvid mig och kollade på mig med sina hund(and?)ögon. Robin ville inte åka när vi var klara så jag sa att vi skulle tillbaka idag, men med mer bröd som sagt...
 
Kanske man skulle ta och göra sig ordning då kanske, innan regnet kommer(det skulle komma enligt yr.no).
 
Har ni några planer för dagen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Här har vi inga planer, men solen skiner just nu så jag funderar på att gå ut en sväng innan regnet kommer! :)

2012-07-01 @ 10:23:52 / URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: carola

vi har varit till en bondgård och haft trevligt.
Åkt traktor och vagn, hälsat på kalvarna och tjejerna red häst.
Hade tur med vädret så det blev en toppen dag.

kram tjejen

2012-07-01 @ 16:30:05 / URL: http://mammacarola.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nyss hemkommen från USA! ♥ ♥ ♥

Ja, nog allt blir man misshandlad av dom små liven. Ibland är dom väldigt starka för sin ålder ;)

2012-07-01 @ 21:19:38 / URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: