Ny tävling på nya bloggen

Ja, som ni såg igår så har jag börjat blogga via en annan portal(eller vad det heter), mest pga allt strul med blogg.se men även för att jag har funderat på det ett tag. Jag har ju haft min blogg på blogg.se sen juni/juli 2008 och kände att det var dax för en förändring. Jag kommer nog inte ta bort den här bloggen, men jag kommer kopiera inlägg som jag vill ha kvar för att ha där borta också. Tävlingar kommer jag definitivt inte sluta med, faktiskt så kommer jag starta en ny tävling under helgen. I nya bloggen alltså, så glöm inte bort att följa mig där istället(eller också tills jag bloggar bara där). En till sak som är toppen med flytten är att jag kan blogga MED bilder via mobilen, det invigde jag igår :D
Det här känns som en nystart och jag är faktiskt riktigt bloggsugen :)
Adressen till nya bloggen är alltså:
http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/
Vill ni följa där så tryck på den här knappen:
 
Follow on Bloglovin
 
Självklart kommer jag säga till när jag inte kommer blogga här något mer, men det kommer nog bli snart och inte vill du väl missa mina härliga inlägg och tävlingar? :)
(Något som jag absolut kommer kopiera är inlägg från graviditeten och om Robin, men det kommer nog ta ett tag...)Ny t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: