Godmorgon :)

Godmorgon!
 
Idag börjar jag jobba igen, och morgon till på köpet. Gissa om det var lätt att somna igår?
Men nu är jag vaken iallafall(vaknade faktiskt 1 minut innan klockan skulle ringa) och fixad för dagen. Satt och åt frukost precis, men det var inte så gott som jag kommer ihåg att det var så jag får nog ta med mig en macka eller något att äta på fikan senare.

Om jag kollar ut nu så ser det ut att bli en helt OK dag, men kollar jag ut genom vardagsrummet så är det svart så jag hoppas jag hinner till jobbet innan det börjar ösa ner. Tänkte jag skulle slå två flugor i en smäll och berätta vem vinnaren blev medan jag går till jobbet, så det märks väl om det regnar eller inte :D
 
Nää, nu ska jag gå igenom tävlingsbidragen och hitta mig en vinnare! Syns snart :)
 

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Snygging!

Go´Morron!

Hoppas du får en härlig dag!

Vad gillar du min nya somriga design?

Kram!

2012-07-10 @ 08:58:35 / URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: