En fredags fräckis!

Det var 4 nunnor som satt och skulle bikta sig i kyrkan.
Den första gick in och sa:
- Jag har kollat på en snopp.
- Tvätta ögonen i det heliga vattnet och be en ave maria så blir du förlåten.
Sen kommer den andra nunnan in:
- Jag har känt på en snopp.
- Tvätta händerna i det heliga vattnet och be en ave maria så blir du förlåten.
Då hör dom att dom två andra nunnorna börjar bråka ute i kyrkan så dom går och kollar vad som händer.
Den sista nunnan säger då, jag vet hur det här kommer sluta och jag tänkte INTE tvätta munnen efter att hon tvättat sitt underliv i det heliga vattnet.
 
Bild: Otåliga nunnor i kö till dator

Kommentarer
Postat av: Mamalivingit

Hehe, jag tycker med att det är sjukt spännande. Hoppas att det blir bra bara 😃

2012-07-21 @ 07:43:57 / URL: http://mamalivingit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: