Bakslag

När jag trodde att det skulle bli lite bättre så kom istället ett bakslag...
 

 
Robin har ju ingen förskola förrän vecka 32, jag jobbar som mest just nu och P jobbar han med. Så typiskt att ena barnvakten blev "sjuk", "tur" att vi till sist hittade barnvakt i form av Robins fasters kille, så han får leka med sina kusiner under dagen. Lite jobbigt att behöva åka tur och retur till Borlänge innan klockan 7 på morgonen för att lösa allt.
Lite (läs: mycket) tråkigt att jag inte träffar Robin så mycket just nu, så när det är klar flyttat ska vi mysa järnet :)
 
Idag ska jag vara i nya butiken och jobba, ska faktiskt bli kul! Kul att få göra något nytt och variera sig lite!
Men eftersom vi lär vara klara att åka om en timme så ska jag inte sitta här, gotto go!
 
 
Hoppas ni har det toppen!

Kommentarer
Postat av: Jeanette♥

Det är verkligen ett pyssel det där när man har barn, båda jobbar och det är semestertider:-/

2012-07-24 @ 15:51:13 / URL: http://jeanettefoss.blogg.se
Postat av: Syster K

Sätt honom på flyg till Skåne?? :))))

2012-07-24 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: