Ärligt

Jaha, fredag idag och jobb står på schemat. Vi har nog inget planerat över helgen, vad jag vet. Egentligen har jag väl inget att berätta heller men Robin sitter framför tv:n, vi ska snart äta frukost och jag har precis läst igenom lite bloggar på bloglovin.
Jag ska vara ärlig och berätta att jag har inte läst några bloggar under min paus, så jag har säkert missat en hel del. Är det något jag missat så berätta gärna :D
 
Berätta gärna om ni har några roliga planer för helgen också, så kan jag vara lite avundsjuk när jag jobbar :D
 
Slänger in en bild på när Robin busar med sin morbror för några dagar sen :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Inte direkt något att bli avundsjuk på här... morgondagen bjuder på iaf 6 timmar i bil med 2 barn, misstänker att man kan ha roligare lördagsnöjen! ;)

2012-07-20 @ 10:07:57 / URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Madde

Ta dig den tiden du behöver alla behöver vi paus från allt ibland. :)

Kramar.

2012-07-20 @ 14:02:29 / URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: