Andra håll

Jag har mina tankar på andra håll än på bloggen/bloggar just nu, därför tänkte jag fixa och lägga ut tävlingen men sen kommer det vara lite tyst här inne ett tag. Hur länge vet jag inte. Kanske 1 dag, kanske 1 vecka, får se.
 
Fast innan jag tar en liten paus så måste jag berätta om min dröm imorse.
Vi var och åkte runt på någonstan där vi aldrig varit förrut och kollade på hus. Vi såg ett som inte var så fint, men med ett helt otroligt läge. På sidan om tomten hade dom lagt stenplattor (för att ha stolar och bord, trodde jag), och när vi åkte runt huset och kom till plattan så såg var det någon som dansade naken i regnet där. Någon som kan gissa vem?
Jo - Måns Zelmerlöw.
Av alla människor.
Men när jag såg att han var butt naked(och han inte hade något att skryta med... :D) så blev jag bara generad och kollade bort.
 
Vad betyder det?
 
Zelmerlöw i Stockholm i november 2010
 

Nu ska jag ta tag i tävlingen.
Hoppas ni har en toppendag, ta hand om varandra!
 
Tänkvärda meningar

Kommentarer
Postat av: Hannele

En bra fråga! Drömmar är bra allt kenpiga :s haha..
Men det sägs att om man drömmer så äre något man vill att det ska hända eller att man längtar efter det som tex hus..ni kanske längtar efter ett hus? :)

Men också att ja drömar..hjärnan vilar ju och tar allt genom och "rensar" vad den har upplevt den senaste tiden..

Jag har drömt sjuka drömmar dom senaste tiderna..ibland så får jag ont i huvudet att ens drömma och när jag vaknar så är jag seg i huvudet x)

2012-07-11 @ 07:49:05 / URL: http://hannele.vimedbarn.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Haha ja drömmar är verkligen konstiga ibland! Vad skönt med en liten paus. Sommaren är verkligen en "lågsäsong" vad gäller bloggande, då har man så mycket annat att göra och tänka på! Hoppas att du mår bra annars :) Kram

2012-07-11 @ 08:30:45 / URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: dominic

Oj, oväntat haha!

2012-07-17 @ 16:09:55 / URL: http://youngadults.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Haha, snacka om oväntat ;)

2012-07-31 @ 14:12:24 / URL: http://beabus87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: