Utmanad!

Jag har fått en utmaning från Camilla, TACK snälla! Det här ska bli spännande :D

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

Ja, vad gjorde jag då? Det var 10 år sen jag träffade P(fast vi blev inte tillsammans förrän i april). Gick andra året på gymnasiet så det jag vet är att vi hade otroligt kul, jag och flickorna :D

2. Vad gjorde du för 1 år sen?


Då hade jag precis fått jobb efter att varit mammaledig ( fast jag började inte jobba förrän i början av februari). När jag kollar vad jag gjorde 30 januari 2011 i arkivet så visade det sig att jag var sjuk...

3. Fem snacks jag gillar:


Chips
Popcorn
Chips
Chips
Chips :D

4. Fem sånger jag kan hela texten till:

I´m sitting down here- Lene Marlin
Välkommen in- Veronica Maggio
Someone like you- Adele
I want it that way - Backstreet Boys
Barbie Girl - Aqua

5. Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär:

Betala av huset
Resa
Förnya hela min garderob
Ge till nära och kära som behöver
Renovera klart huset

6. Fem dåliga vanor

När jag är förskyld och det rinner i näsan, då sitter jag med en papperstuss i näsborren i stort sett hela tiden, orka snyta sig...
Ibland prioriterar jag datorn över disken...
Ibland prioriterar jag datorn över tvätten...
Ibland prioriterar jag datorn över dammsugningen...
Pillandet på håret, så fort ena handen är ledig så åker den upp till håret för lite lek :D

7. Fem saker jag gillar att göra:

Sjunga
Dansa
Shoppa
Mysa med Robin
Baka och laga mat

8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:

Magtröjor
Cykelbyxor
Foppa tofflor
Body
Konstigt mönstrade myxor

9. Fem favoritleksaker:

Mobilen
Datorn
Tv:n
Kokböcker
Sminkväskan (eller sminket i..)

10. Fem personer jag vill ge den här utmaningen till:

Sarina
Madeleine
Cissi
Millah
Madde

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaaa, chips är så förjäklarns gott!

2012-01-30 @ 10:07:43 / URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Många som gjort den där nu :D

2012-02-12 @ 18:04:05 / URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: