Ett ryck

Igår efter jobbet fick jag ett ryck, jag var så trött på Robins skötbord! Den tog så mycket plats och med kläderna under ser det så stökigt ut jämt + katterna som tycker att det är mysigt att sova på undre plan på Robins sängkläder...
Jag hade köpt 2 förvaringslådor på jobbet att ha i nya garderoben som P håller på med i vårat sovrum, så jag rensade 2 lådor och hade ner det skulle vara kvar. Robins kläder rensades också undan och det var MYCKET som han inte kan ha längre. Det skulle vara nödvändigt att köpa lite nya byxor och tröjor åt den här grabben...



Det var nog ett tag sen jag rensade där sist :D

Här är iallafall FÖRE bilden på hur det såg ut i Robins rum


Vem säger att man måste städa och ha sig innan man knäpper kort? :D

EFTER:



Klart mycket skönare med lite mer plats därinne!
Fast det kommer nog bli en ommöblering innan jag är helt nöjd :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt när man får såna där ryck ju! Det blev jättebra! :)

Kram

2012-01-05 @ 09:25:49 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det blev riktigt bra! Skönt när man få ordning lite :)

2012-01-05 @ 11:25:43 / URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tänk vad lite städning kan göra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: