Dagens samhälle!

Godmorgon Söndag!

Igår kom det hem massa vänner för att äta pizza, sen åkte grabbarna iväg och bowlade lite sen kom dom tillbaka. Jag skulle vilja skriva att vi kollade på Gladiatorerna, men vi satt ALLA med våra mobiler(när Robin somnat) och spelade Word Feud, såg faktiskt riktigt kul ut när man kollade upp och alla satt med näsan i telefonen :D
Dagens samhälle!

Jag var lite baksugen igår(eller, jag har varit baksugen ända sen jag fick hem Hello Cupcake) så vi köpte hem det som behövdes och så passade jag på att baka såna här:

Nej, mina såg verkligen inte ut såhär. Jag hade inte pepparmints olja så jag la en after eight bit på dom när jag tog ut dom från ugnen. Goda blev dom iallafall. Mina första CupCakes :)

Nu vill Robin ha lite frukost!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

vilka söta cupcakes :)

2012-01-21 @ 18:25:28 / URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: