Snyggo ;D

Skönt med ledig helg! Även fast det inte blir någon sovmorgon, så behöver man ju inte känna sig stressad för att hinna i tid till jobbet :D

Idag väntar en tur till Borlänge, Robin fick en bilbana i julklapp som vi bytt 1 gång tidigare för att ett hjul lossnat och det blev samma sak igen med den nya så den här gången får det bli något helt nytt istället. Ev kanske vi även hälsar på Robins ena kusiner som bor där också :)

Jag har nog glömt bort att berätta en rätt så "kul" grej som hände på jobbet för ett tag sen.
Det var lång kö så jag öppnade en ny kassa, första kunden som kom dit var en man i 40-50 års åldern. Det första han gjorde var att kolla vad jag heter.
-Bea, det var ett fint namn på en fin tjej. (Det står Bea på min namnskylt)
(jag svarade inte, kändes bara weird)
- Är det en förkortning på Beatrice?
- Ja, det är det.
- Det är ju snyggt det också.
(inget svar av mig)
Sen betalade han och fick pengar tillbaka.
- Jaha, jag ser att du är förlovad?
- Ja, jag har barn också.
- Flera stycken??
Sen så började han prata om att 2½ års åldern är den roligaste tiden m.m.

Jag känner bara att han kunde sparat det snacket till någon i sin egen ålder...
Men det är klart, är man snygg så är man HAHAHAHAHA


Snyggo - eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns många konstiga kunder....en av "mina" kunder påpekade "jaha du har strumpbyxor på dig"

Jag hade alltid kjol på jobbet. Så det hade han ju rätt i. Sedan fortsätter mannen : "är det stay-up´s?"

och "använder du strumpbyxor på fritiden också?"



What?!



/Anna :-)

2012-02-18 @ 10:03:21 / URL: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Haha underbar bild. ;)



Ja det är jätteskönt att det inte blev så hemskt som jag hade en bild i huvudet om att de skulle bli.

Jag har en fbkompis och hennes son har också bränt sin hand han brände dock HELA handen och blåsan som blev.... Åhh fy. Det såg jag framför mig hela tiden så detta blev typ "inget" jämfört med det. :S



kramar.

2012-02-18 @ 11:07:26 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Såg att du kommenterat i min blogg angående tävlingen " mitt favorit smycke" då jag var en av vinnarna. Har dock mailat min adress till företaget två gånger, och har blivit lite fundersam att de inte gått fram eftersom jag inte fått vinsten. Det verkar inte som att de gått fram. Har mailat från deras hemsida, hur ska jag annars göra eftersom det inte fungerar. M. V. H Hanna Eriksson - www.onmywings.blogg.se

2012-02-18 @ 18:03:42
Postat av: Angelica

Liknar litegrann hon som är med i sverigesmästerkock :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: