Nej tack, MAX

För några veckor sen var vi ut på isen så Robin fick åka skridskor för första gången. HÄR har jag skrivit om det.
Efter det så var vi till Max för att äta. Jag är inte speciellt förtjust i Max(äter faktiskt hellre på Macdonalds), men dom andra ville äta där... Jag tog en Cheese and Bacon(tror jag den hette), först fick jag stå och vänta hur länge som helst. Det kändes som att dom andra ätit klart när jag kom till bordet... Så tog jag en tugga och kollade ner i hamburgaren, vad fick jag se?
Jo, hål i mitten av hamburgaren och när jag klämde på den så sipprade det massa olja ur (urk!), så jag gick tillbaka och frågade om den verkligen skulle vara så.
Japp, i Cheese and Bacon hamburgaren skulle det tydligen vara olja i.
När jag kom tillbaka till bordet så vände jag på hamburgaren och klämde, och det rann ur säkert 1 tesked med olja!! Usch och fy säger jag!
Jag åt upp den, men skulle inte gjort det för jag mådde så illa på kvällen(säkert inget fel på burgaren, men tanken på alla olja) och så fort jag pratat om det här så mår jag illa.

Jag kan ju säga att det kommer dröja bra länge(om alls) innan jag vill äta där igen...

Grand de Luxe Cheese n Bacon59 kr.
Den här får ett NEJ tack från mig...

Kommentarer
Postat av: Nilma

Usch då, det lät ingen vidare! Jag avskyr McDonalds men Max har jag aldrig haft problem med som tur är..

2012-02-08 @ 10:47:54 / URL: http://www.nilma.se
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: hehe aa, så frustrerad känner man sig ibland ;)



MEN ÄNTLIGEN någon som tycker som mig - och föredrar McDonalds före MAX :D Jag har alltid blivit dumförklarad när jag sagt att jag hellre äter donken än max. Max har faktiskt bara god smältcheese-dip, annars är det mesta äckligt där, haha :)



2012-02-08 @ 11:01:23 / URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

usch det låter riktigt äckligt :( I vanliga fall så gillar jag MAX (även om Burger King är bäst ;) ), men det där lät riktigt äckligt :(

2012-02-08 @ 12:46:30 / URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Gillar inte heller max, förstår inte att folk tycker dom är så goda. Jag går likt dig heller på mc donalds. Gillar Burger King bäst och sibylla då men Sibylla spelar i en helt annan liga ;-) .

2012-02-08 @ 14:18:45 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: