Ja ä int bitter

Godmorgon Fredag!
Här sitter jag med röda ögon och ont i halsen... Jag var så trött när klockan ringde att jag fattade inte hur jag skulle stänga av den, jag tröck och tröck på tiden som stod där, att man skulle trycka på "avvisa" texten fattade jag inte alls(trots att jag gjort det hur många gånger som helst innan).

Igår var den värsta dagen på länge med Robins trots eller va det nu är.
Jag fick bråka med honom för att få byta blöja och kläder på morgonen, (det slutade med att jag höll på att bli så knäpp på honom att jag låste in mig på toan.......), när vi skulle klä på honom när vi skulle till förskolan, när vi kom till förskolan så ville han inte att jag skulle gå, när jag hämtade honom ville han inte med hem så då fick jag bråka med honom igen. När vi kom hem och han skulle sova fick vi lov bråka lite till.
P sa att jag fick ju iallafall slippa det eftersom jag skulle till jobbet. Tack, det är inte alltid så kul med dagar av pucko kunder. Jag kände att om någon skulle sagt något puckat eller så till mig igår då hade jag inte kunnat vara tyst.

Sen fick jag ett mejl från en tjej på kvällen också. Jag tänker inte skriva vad det stod, men jag kan ju säga att det inte gjorde dagen bättre.

Nää, nu hoppas jag på att den här dagen blir 10000 gånger bättre. Även fast jag måste gå till jobbet och förskolan i minus 15 grader( för P kan ju inte gå till förskolan för att hämta Robin, "det kommer aldrig hända"), för P ska ha bilen...

Förlåt för mitt bittra inlägg, nu kan det bara bli bättre va?


Igår saknade jag den här tiden när han inte gjorde mycket väsen av sig...

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili

Jag vet hur du har det.. Sonen började hos dagmamman i september -11, och sambon har aldrig ens träffat henne än! Det är ALLTID jag som lämnar och hämtar och är med på julfirande med mera.. Suck! Lite sorgligt. Men men. Är det inte jobbet så är det bilen, kompisarna eller innebandyn som tar tid..

2012-02-03 @ 07:14:50 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Madde

Men usch stackare! Hatar dom där dagarna när verkligen allt går åt helvete. :S William bråkar också om allt, underbara tre års trotts! Tar minst en timme från dagis varje dag.. :S



Men ehh vad har hon med de att göra oki att hon maila om det nu faktiskt var så att folk fuskade då det förekom i väldigt många tävlingar i julas.

Men vad ska du göra åt att samma person vinner hos någon annan?!

Jag vet tex att en bloggare har vunnit mykidoo tävlingar i flera bloggar, bla i min men då var det företaget som påpekade det. Men jag menar det kan ju inte jag bestämma riktigt..



Tävlar man överallt har man ju chans att vinna också.



Skickar massor med styrkekramar till dig idag så du orkar med dagen. <3

2012-02-03 @ 07:55:17 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt med såna dagar ... :/

Hoppas det blir bättre idag!

Kram

2012-02-03 @ 08:22:09 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Såna dagar är absolut inte kul :( .



Söt bild i alla fall :)

2012-02-03 @ 08:57:54 / URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Gud vad trist med en så jobbig dag, när verkligen ALLT blir fel :( Jag hoppas att du vaknar upp till en mycket bättre fredag! Kram på dej

2012-02-03 @ 10:10:11 / URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Anna

<3 !

2012-02-03 @ 10:13:24 / URL: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: