Isterband?

Igår på förskolan hade Robin sagt att vi skulle upp till mamma (mormor)(något han måste fått för sig även fast vi inte pratat om det), så när vi kom hem ringde vi dit och kollade att dom skulle vara hemma. Sen när Robin sovit så åkte han och jag upp dit för att åka snow racer...



... och spark


Jag hade ingen mössa med mig, så jag fick låna den här snyggingen ;D

Sen gick vi till sjön och kikade lite.





Sen gick vi tillbaka hem till dom och åt lite mat. Robin åt isterband för första gången. Det är ingenting som jag och P äter, men jag tycker att det är viktigt att Robin iallafall får smaka på allt och han verkade tycka om det, han åt upp allt iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker att det är bra att barn får smaka all mat.. kan bli lite småirriterad på barn (och vuxna) som vägrar testa vanlig mat.. alltså, förstår om man inte vill äta typ koögon eller grismage eller något sånt.. ;)

2012-02-09 @ 10:00:38 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Härliga bilder :-) .



Jag gillar inte isterband, fick de på BB som gravid och fy jag höll på att kräkas :-p.

2012-02-09 @ 16:00:34 / URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: