"I´m just a girl, standing infront of a boy, asking him to love her"

Godmorgon!
Här har vi varit vakna sen runt 6 tiden, framsteg sen igår när han vaknade 5.30... Jag som är så trött till att börja med, varför måste han vakna såhär tidigt? Jag är glad bara han sover till klockan 7, det är väl inte så mycket begärt? :D

Kollade på min favorit film som gick på tv igår. Notting Hill :) Jag vet inte hur många gånger jag sett den och kan nog alla repliker utantill ;D
"I´m just a girl, standing infront of a boy, asking him to love her"
Nörd? Kanske det HAHA

Jobb helg den här helgen så det kommer nog inte vara alltför livat för när jag väl är hemma så vill jag ju vara med min fina familj, men det förstår ni väl?

Robin har redan börjat prata om frukost fast det är 1 timme kvar tills vi brukar äta, så blir det när man vaknar alldeles för tidigt hjärtat... Men med tanke på att jag bara åt några mackor, ett äpple och en dubbel nougat (och drack en burk cola) på hela dagen igår(orkade inte åka och köpa någon mat när jag kom hem från jobbet igår) så kommer det nog bli en tidig frukost här.

Dubbel Nougat
MUMS!


Hoppas ni har en härlig lördag, allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emeli- Mamma till Nathalie

Nathalie har vaknat omkring 6 hela veckan. Förstår inte vad de ska upp så tidigt för.

Jag är en riktig tröttis på morgonen, så jag föredrar också att Nathalie skulle sova lite längre.

2012-02-11 @ 08:50:42 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Usch att behöva gå upp så tidigt hela tiden :O

2012-02-11 @ 11:34:41 / URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: