Härliga outfits till Robin

Robin fyller ju år i maj och det här skulle jag mer än gärna se honom klädd i på kalaset :)
Eller kanske få på kalaset :D Vilket som, med tanke på hur snygga dom är så skulle jag iallafall vilja ha dom i Robins ägor :D



Alla barnkläder är från Oiidesign, där man just nu kan vinna fina priser! 30 vinnare blir det, så var med och tävla du också!

Nu har du chans att vinna kläder från 30 olika märken hos Oii.

De som bloggar och inspirerar sina läsare mest kreativt, hittar de snyggaste kiten eller skapar något annat spännande inlägg är med är med och tävlar i en av årets största bloggtävlingar.

Vinnaren väljer vinst först, tvåan sen, osv. Totalt delar vi ut vinster till 30 personer.

När du bloggat, maila mig([email protected]) så är du med i tävlingen :) Vinnaren dras i slutet av veckan




Kommentarer
Postat av: sara

Söta kläder =)

2012-02-28 @ 13:48:45 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Mickan, Gravid v. 36

Lejontröjan var ju häftig! :D

2012-02-28 @ 17:00:41 / URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: