En lista :)

Hittade en lista inne hos Cim som jag"snodde" :D


1. Vad heter du? Beatrice, men nästan alla säger Bea.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Trivs med mitt namn.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning.
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? -84.
6. Var bor du? I en villa i Falun.
7. Bott utomlands? Nja, 11 månader bodde jag i USA
8. Flyttat antal gånger? Ja, många gånger. :/
9. Vart skulle du vilja bo? Jag trivs bra där jag är :)

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 157 cm
2. Hur mycket väger du? Viktig info? Runt 50 kg.
3. Hårfärg och frisyr? Alldeles för lång hår, behöver klippas igår egentligen :D
4. Ögonfärg? Blågröna.
5. Mest nöjd med? Mina ögon.
6. Minst nöjd med? Jag har fotfobi så mina fötter blir svaret.
7. Skostorlek? 35/36/37 beroende på skor
8. Glasögon?
Nej. Men hade när jag var mindre
9. Har du några piercingar/tatueringar? En navelpiercin och en delfin tatuering.

FAVORITER
1. Filmer? Notting Hill, Bridesmaids och en ny favorit: Friends With Benefits
2. Låtar? Många, men en är Ai Se Eu Te Pego
3. Årstider? Sommaren
4. Mat/dryck? Baconrullar/Cola
5. Djur? Katt (Fast jag saknar vår kamelont vi hade för några år sen)
6. Färg? Rosa, turkos, lila
7. Parfym? Just♥Me by Paris Hilton
8. Tv-program?
Familjen Annorlunda, Top Model, Revenge, I Didn´t know I was pregnant
9. Ämne i skolan? Hmm, jag vet inte. Teckenspråk kanske.
10. Sysselsättning? Blogga är ju kul :) Mysa med Robin och baka.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En lite längre modell från HM
2. Vad använder du just nu för skor? Converse
3. Favoritfärg på kläder? Rosa, svart och vitt
4. Favoritmaterial på kläder? ?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Finns många fina klänningar till sommaren där ute i affärerna.
6. Favoritaffärer? Åhh, men vilken fråga! Finns många härliga affärer. Lindex, Gina Tricot, Rutstore bland andra.

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket alls faktiskt.
8. Favoritmärke? Nova Star, MyKidoo
9. Vad har du för byxstorlek? 26/32
10. Vad har du för tröjstorlek? xs/s

DITT HEM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mittimellan.
2. Vilken färg på tapeterna? Vitt, grått, svart och blått
3. Vilka färger går hemmets inredning i övrigt? Har lila och vita gardiner i kök och vardagsrum, guldiga i sovrummet och vinröda kuddar i soffan i vardagsrummet.
4. Favoritmöbel i hemmet och varför? Soffan, alla som sätter sig/lägger sig i den brukar bli trötta och nästan somna...
5. Vad vill du ändra där inne? Renovera köket
6. Vem förutom du brukar sova i din säng? P och Robin. Katterna ibland också :)
7. Favoritpryl i hemmet? Tv:n eller datorn

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Ivar
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Ett hål...
b) Jobbväska just nu? Äger ingen sådan.
c) Handväska eller liknande just nu? Kvitton, plånbok, almanacka, falun/borlänge häftet(rabatt häfte)
3. Vad är du beroende av? Ehm, jag vet inte...?
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Carmex
6. Vad tror du på? Mig själv.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
8. Vad köpte du senast? Inträdet till Sportys
9. Har du nåt husdjur? Japp, 2 katter som blir 10 år i september
10. Vad bor du i? Villa - som sagt.

GREJER
Plånbok: Ja, en lila
Tandborste: En rosa/vit.
Smycken: När jag jobbar brukar jag inte ha smycken, kanske örhängen som mest. Men jag gillar armband, halsband och örhängen så jag har en del sånt :)
Solglasögon: Jag har ett par i bilen
Underkläder: Ja, det finns ja :D
Nagellack: Inte just nu, men funderar på att ändra det idag :)

Kommentarer
Postat av: dianasdrommar

Kul att veta lite mer :) kram Diana

Postat av: Linda

Ha ha ja vi får väll se=). Du kommer veta innan veckan är slut!

2012-04-11 @ 21:19:39 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

vad roligt, denna måste jag låna :)

2012-04-12 @ 15:22:29 / URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Alexsandra , i väntan på lilla killen som kommer

Vilken rolig lista, kanske kopierar den om det är okej? :)

2012-04-12 @ 21:43:14 / URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: