Ny människa?

Godmorgon!
Det verkar bli en riktigt fin dag idag, såg i tidningen att det skulle bli runt 13 grader och halvsol. Vilken tur att man slutar tidigt idag då :)

Ja, vi var ju till läkaren igår. Det var inte öroninflammation utan vatten bakom trumhinnan och det kommer försvinna av sig själv.
När jag kom hem från jobbet igår kväll var Robin som en helt ny människa! Han sprang runt och tjoade och vi satt och skrattade tillsammans till Ice Age 3 som gick på tv. Oj va vi skrattade. Oj va han mådde bra.
Men sen kom natten och innan klockan var 2 hade han vaknat 3 gånger och varit ledsen. Tillslut kom han in till oss och vaknade då och då. Vid 3.50 vaknade han igen och ville ha vatten. Så upp och fixa det. Sen kände jag att han var varm och han hade ont. Upp och fixa alvedon. Sen blev han rädd och ville ha sin ficklampa. Upp och fixa det.
Sen ringde klockan vid 4.50 imorse och ögonlocken ville inte öppna sig kan jag lova. Fy så trött jag är!
Men vad gör man inte för sjuka barn? Självklart är det viktigare för mig att Robin mår bra än att jag är pigg och det mina kära vänner har jag inte varit på ett tag nu.
Så nu hoppas jag att Robin blir frisk både för min och hans skull.

Ikväll spelar det ingen roll vilken film vi ser, jag kommer inte se mer än 10 minuter ungefär :D



(HAHA jag vet att kuddfodralet är trasigt. Välanvänt :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: