Jag har ljugit för er

Igår var jag och Emma till kupolen, kikade lite i affärer och åt på Taco Bar. Det har jag varit sugen på länge! :)
Iallafall så handlade jag ingenting, men innan jag hämtade upp henne så var jag förbi Willys och hämtade ut paketet från Lingon&Blåbär. Med det sagt måste jag säga att jag ljugit för er, HÄR skrev jag ju att jag beställde ett par byxor till Robin för presentkortet jag vann. Men jag gjorde aldrig det för jag kom på att en vårjacka skulle han behöva och jag hittade en som var på rea så den beställde jag istället. Robin är inne i en fas just nu så varje gång jag knäpper kort på honom så vänder han sig eller så blundar han. Igår blev bilden såhär


Perfekt storlek var det iallafall :D
Så här ser jackan ut på hemsidan:
5999

Den hade kostat 625:-, nu 225:- och jag hade ju ett presentkort på 200 kronor så med frakten betalade jag 75 kronor för den. Det gillas :)


Nu är det frukostdax här hemma. Vi har varit vakna sen 6 så det är klart man är hungig nu...

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, ja det kan jag absolut tänka mig! :D

Det är nästan lite så jag fasar inför den dagen han börjar gå..kan lova att den här lille killen är vildare än vildast och tanken på ett syskon till honom känns mycket, mycket avlägsen just nu. ;)



Åh, vad jag tycker om din blogg! Och alltid så himla roligt att få kommentarer! :)



Hoppas du får en underbar dag! :)

2012-04-05 @ 09:28:41 / URL: http://www.marremedmera.se
Postat av: Marie Öberg

Tack själv som kikra in hos mig. Det uppskattas jättemycket! :)

Ja, det kan jag hålla med om!

Jag har en jättebra tävling på gång som kommer att presenteras lite senare idag.

En ledtråd är att den som har barn (eller känner någon som har) kommer att uppskatta den JÄTTEMYCKET och spara några hundralappar! ;)



Så kika absolut in lite senare idag också och du får jättegärna tipsa vänner, bekanta och dina bloggläsare! Ju fler som deltar desto roligare blir det! :)

2012-04-05 @ 09:41:19 / URL: http://www.marremedmera.se
Postat av: The Life Of Yarp - Tävlingar!

vad fin! toppenbra pris ju :)



skönt att han mår bättre :) lagom till påsk & allt godis, haha ;). glad påsk på dig med :D kramis

2012-04-05 @ 10:57:28 / URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till William

haha men sötis! Snygg jacka på en stilig kille.. Robin heter förövrigt min fästman, dock stavar han med två B:n.. lite onödigt vetande sådär ;)

GLAD PÅSK!!

2012-04-05 @ 11:25:28 / URL: http://makeupmama.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

vilket fynd! :D riktigt snygg var den också!

2012-04-05 @ 11:52:06 / URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: