Håller ni?

Ja, som jag skrev igår så ska jag iväg en sväng på en sak som jag  hoppas blir bra. Jag håller tummarna åt mig iallafall :) Hoppas ni också gör det, det brukar funka :D

Robin är fortfarande sjuk, igår hade han riktigt ont i örat men tydligen gör dom inget åt det om det inte blir "värre". Vi får köra på alvedon helt enkelt. Han fick iallafall sova i vår säng inatt, visst vaknade han några gånger men han somnade om ganska fort så jag känner mig liiite utvilad iallafall.

Jobbar från 11 idag så det blir en lång dag, hoppas det finns något att göra! Jag kom på att jag har bara vabbat 2 gånger med Robin under året som jag jobbat. Dom andra gångerna är det P som varit hemma och vabbat, eller ja, han har gått hem tidigare från sitt jobb för att jag ska hinna till mitt i tid :)

Nu ska jag fixa mig så jag ser lite respektabel ut :)
Håller ni tummarna för mig?


En av favoritbilderna på Robin

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna!! :)



Tack att du röstar! <3

Kramar

2012-04-25 @ 09:32:39 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: