En liten video :)

P har åkt till Stockholm en sväng över dagen så han släppte av mig, Robin och vagnen vid Willys för lite handling och sen gick jag och Robin hem. Underbart väder, strålande sol och minst 10 grader varmt. Solen värmde härligt i ansiktet :) Så vi tog det i Robins takt och när vi kom fram till en lekpark så stannade vi en sväng. Robin åkte rutchkanan och gungade, jag passade på att filma lite. Kom på att det var längesen jag la upp en film här. Så håll tillgodo :)




Nu blev det tyvärr på sniskan, men bättre än inget kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: