ekologiskt och fairtrade märkt

Sådär, nu är storhandlingen gjord och skåpen är fulla igen :) Passade även på att rensa i skafferiet. Det borde man ju göra varje månad egentligen fast det är ju rätt tråkigt... Men nu är det gjort iallafall :)

Jag var på jakt efter lite nytt te i affären och hittade dom här:


Det var 2 paket för 21 kronor så jag passade på och att dom är ekologiskt och fairtrade märkta är bara positivt tycker jag :)
Är det någon av er som provat det här teet?

Sen köpte jag även ett nytt nagellack, så grymt snygg färg! Jag visar det senare när jag använt det. Vi ska ut och knåpa i trädgården om ett tag så innan det är det ingen idé att måla naglarna :D

Kommentarer
Postat av: Emeli

Nej det har jag inte testat. Du får berätta sen om det är gott eller inte.

2012-04-28 @ 15:43:31 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Har inte smakat den, just nu dricker jag helst inte varma drycker eftersom jag känner mig tillräcklig varm ändå. Men tummen upp för att den är eko :-D

2012-04-28 @ 17:50:05 / URL: www.http://strawbaby.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: