buller och bång

Idag känner jag mig mer död än levande... Robin är ju sjuk, feber, förkyld och så började han klaga på ont i örat igår. Natten har inte varit den bästa, när jag sov som skönast vaknade jag av en ledsen Robin inne i sitt rum. Jag gick dit och tog med honom till vår säng, sen så har han bökat en del. Det kan man ju förstå iofs när man inte mår bra men sen bestämde han sig för att han hade sovit klart när klockan var 5. FEM! Jag orkade knappt öppna ögonen så jag knäppte på tv:n och la jag mig bredvid Robin och fortsatte sova lite. Nu har jag börjat vakna till liv och det måste jag för jag ska jobba idag.

Snart ska jag presentera vinnaren i Barnkalaset tävlingen också, sen kommer det vara lite uppehåll med tävlingar pga olika anledningar. Men om ett tag kommer det komma tillbaka, med buller och bång kan jag lova :)


Såhär pigg ser jag inte ut idag, bara jag får sova ordentligt inatt för imorgon ska jag iväg på en ganska viktig sak och då vill jag inte se ut som sju svåra år.

Nej, vinnaren var det ja. Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Samma här! Man är inte piggelin direkt!

2012-04-24 @ 08:56:16 / URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch då, stackars lilla killen! Hoppas han inte åkt på nån öroninflammation :(

Kram

2012-04-24 @ 09:03:33 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

va fin du är :) förresten, va bra att du höll tummarna för mig i goodiebagtävlingen hos bambi. För jag vann :D hehe...

2012-04-24 @ 09:09:34 / URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: