Trots?

Ja, igår var vi ju till Ica Maxis familjedag i borlänge. Det är ju en jättebra idé, men Robin hade med sig sitt värsta humör, han skallade mig och rev mig i ansiktet när han inte fick som han ville... Karusell åkte vi iallafall och så åkte vi häst och vagn(bild kommer när Mia skickar över dom).
Sen skulle Robin få sitta i en räddningsbil, men när det var hans tur(han var den sista) så stängde dom och tog fika rast... Gissa om han blev ledsen! Åhh va jag tyckte synd om honom! Kunde dom inte låtit han sitta där någon minut??



Sen när vi inte orkade med hans trots(?) mer så åkte vi till Max för att mätta magarna lite. Påvägen in skulle han såklart hålla "tjejen" i handen




Söt nötar ♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Okej.. TRåkigt att gossen din inte var på humör..



Jasså, är du från falun också? Det är jag! :)

2011-09-05 @ 09:24:15 / URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Cissi

Härligt med trots! En del dagar vill man bara säga upp sig och gå hem..



Men lite småaktigt av rädningstjänsten att inte låta honom sitta innan de tog fikarast.. hade ju inte tagit många minuter!

2011-09-05 @ 11:56:53 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Nina

men fy. ja hade fasen skällt ut dem. taskigt mot ett barn!



Om inte theo kan slåss med händer lr sparkas så skallar han med. förjäkligt humör har han. men det verkar vara så att killar verkar vara värre (den uppfattningen ja fått iaf) när de gäller trots.. är mkt dumma mamma, dumma pappa hemma, å näähää. försöker hålla huvudet kallt, men jäklars va d e svårt ibland..

2011-09-06 @ 22:00:57 / URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: