TACK alla söta!

TACK alla söta för era gratulationer! Det värmer :)

Hade en bra dag igår, fast det kändes ju inte direkt att man fyllde år. Tror att jag visst blivit vuxen ;)
Fick den FINA väskan jag visade tidigare! Jag bytte väska direkt :) Super duper nöjd med den nya :) Va bra att jag har en blogg jag kan skriva i vad jag vill ha när jag fyller år, och va bra att jag har en syster som bor hemma hos föräldrarna som läser min blogg :)

Jag hade bara bjudit hem mamma och co på lite fika efter jobbet, orkade inte med ett stort kalas. Men på jobbet så var min halvpappas syster och sambo in för att handla och dom råkade visst också bli bjudna ;)
Av dom fick jag den här:

Halv åtta hos mig
(bild lånad från adlibris)


Nu ska jag mysa med Robin i soffan(som sa att han ville kolla på racerbil, men när han fick välja film blev det Superhjältarna)

Hoppas ni får en fin fin måndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mysig födelsedag iaf. Alltid kul med presenter!

2011-09-12 @ 08:54:25 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Ingrid

vilken mysig dag :)

2011-09-12 @ 10:11:37 / URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: