Slut...

Jag var helt slut igår. Robin vaknade 5.40 av att ena katten pep utanför hans dörr så han blev rädd och ledsen. Sen jobbade jag 10-15.30 och när jag gick hem så orkade jag knappt röra benen, jag hade ont i fötterna, ont i ryggen, ont i huvudet och sjukt sjukt trött! Jag hade kunnat somna så fort jag kom hem! Jag satt i soffan och sov när Robin kollade på något barnprogram, sen när han gick och la sig så kände jag att det bara var dumt av mig att försöka hålla mig vaken. Så jag somnade innan 21.00 igår, riktigt skönt var det iallafall! Imorse när jag vaknade hade jag ont i huvudet, kanske för att jag sovit "för länge"? Nu är jag lite piggare än igår iallafall :)



Nu vet ni varför jag var lite frånvarande igår!

Hoppas ni får en fin torsdag :)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

ja, han tycker verkligen att dagis är toppen - därför gör det lite ont i hjärtat att han ska byta dagis och skolas in på nytt 100 meter hemifrån när vi kommer hem från semestern... Men men, i praktiken är det omöjligt att ha honom på andra sidan stan i vinter när vi bara har en bil och C iblnad reser i jobbet...

2011-09-15 @ 09:01:19 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Usch jobbigt att vara trött, vad jobbar du med? Får man fråga vart i Falun ni bor? =)

2011-09-15 @ 09:21:58 / URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Aha :-D , där brukar man ju vara ibland. Vi bor i stan, eller ja högst upp på Svärdsjögatan, Manhem om du vet var det är? Typ vid tandläkaren =).

2011-09-15 @ 09:31:06 / URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Linda Olsson

Skönt att gå till sängs tidigt ibland, kanske för att det inte händer så speciellt ofta ;)

Jag är värdelös på att gå och lägga mig "i tid"!

2011-09-15 @ 21:45:22 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: