Lindex

Robin behöver nya och fler byxor, och det NU! Så igår var jag in på Tradera och hittade nya byxor från Lindex(det var lindex som hade auktionen), la ett bud och vann. Hämtar man byxorna i butiken så blir det inge frakt heller :)
Nya byxor för 61 kronor tycker jag var ett perfekt pris :)



Men usch så svårt det var att gå upp nu vid 5.00, det har ju blivit SÅ mörkt!
Nu ska jag tända massa lampor så jag vaknar till :)

Tidsinställda inlägg kommer under dagen (jobbar till 14.30 idag)!

Hoppas ni får en mysig måndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: