Getingar

Nu har jag lämnat Robin på förskolan, snart ska jag ta och äta lite frukost och sen måste jag in i duchen för att sen fixa ordning på ansiktet innan jag ska iväg till jobbet. Jobbar idag, men sen är jag ledig fredag, lördag och söndag! Åhh så skönt det ska bli :) På söndag har vi planerat in en sak som Robin säkert kommer tycka om, mer om det lite senare.

Idag lämnade vi även in Robin första uppgift på förskolan, dom skulle ha med sig en bild på någon insekt eller kryp som dom ville veta mer om. Jag trodde att han skulle välja myror för han verkar så fashinerad(stavas det så?) av dom, men igår när vi satt och kollade på internet så fick han syn på en geting och sa på en gång att den ville han veta mer om. Så så fick det bli :)



Men trött(?) som jag var skrev jag nog att det var en humla på baksidan.. Jaja, får hoppas att dom inte kollar så noga på vad jag skrivit :D

Trevlig torsdag på er!
Se nu till att tävla också:)

Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Åh tack så mycket då har jag en början till "pricka av listan".. Så himla svårt veta så bra att få lite hjälp iaf :) Kraaam

2011-09-01 @ 09:53:48 / URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: