Dagens tips(om dom finns kvar!)

I tidningen igår fick jag se ett super erbjudande som jag inte kunde motstå! På Stadium kunde man köpa en Everest overall (som kostat 699:-) för 399:-!

Så den här fick det bli:


Super nöjd! Så det får bli dagens tips(om det finns några kvar för på hemsidan var alla färgerna slut och det var inte alltför många kvar i butiken här i stan heller)

Sen lurade jag med mig P (och Robin) in på Lindex. Jag hade 50 kronor rabatt om man handlade för 200 kronor(tror jag det var). Så det här fick vi med oss


Den randiga tröjan ville Robin prova direkt, det var knappt så jag fick ta av den när den skulle tvättas :)
För dom 3 tröjorna betalade vi bara 189 kronor för ( ta 3 betala för 2 + 50 kronor rabatt), kan inte bli mycket bättre än så :)

Hoppas ni har en härlig onsdag!
Tack för kommentarerna angående inlägget här nedanför!!

Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

overallen var skitsnygg!

2011-09-21 @ 09:30:59 / URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: