Värsta

Godmorgon!
Uppe tidigt idag med, men det är rätt skönt. Då kommer man ju hem i tid också :)

Satt och kollade lite på Värsta pojkvänsakademien, såg någon annan det?
Det lilla jag såg tyckte jag var lite pinsamt faktiskt... Om jag nu hade haft en pojkvän som var otrogen stup i kvarten skulle jag ALDRIG stanna kvar, aldrig att jag hade anmält honom till ett sån program heller för jag tror att det inte "går över" bara sådär... Men visst, underhållning för vissa. Tror inte att jag kommer följa det iallafall.

Nää ni, nu blir det till att fixa sig någerlunda respektabel till jobbet idag :)

Hoppas ni har en härlig onsdag!
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Nilma

Hm, det låter som ett helt sjukt program i mina ögon :S

2011-10-19 @ 14:19:16 / URL: http://www.nilma.se
Postat av: H J J O N S S O N ♥

Sv: Tack så mycket! <3

2011-10-19 @ 20:40:56 / URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: Fröken M - Just nu kan du vinna en Wigglekart hos mig !

jag tittade och förfärades !! herregud, jag vet inte vilka som var mest korkade - killarna eller tjejerna som stannade kvar ?!

Förnedringstv på hög nivå - jag tittar nog intee på fler avsnitt...



fordon är en favorit här oxå och lyckan är gjord när sopbilen åkerförbi här utanför ;)

2011-10-19 @ 21:15:09 / URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: