Dumma kommentarer

Tänk va små kommentarer kan göra att det är det enda man tänker på! Små dumma kommentarer som jag VET att jag inte ska lyssna på.

En granne till P's mamma(jag har aldrig träffat människan) har tydligen varit och handlat av mig för ett tag sen.
Då hade hon sagt till P's mamma:
- Hon är söt, men hon har gått upp i vikt.

Ja, jag har gått upp i vikt. När jag var med om det här fick jag ju inte äta på flera dagar så vikten gick ner till 45-46 kg(jag antar att det var runt den tiden hon såg mig), men sen när jag började äta igen så gick ju vikten också upp. Nu ligger jag på MIN ideala vikt, dvs runt 50 kg(jag är 157 lång). Men jag har ju alltså gått upp 4-5 kg sen dess.

Men det jag inte fattar är vad vikten har med saken att göra. Hon är söt MEN hon har gått upp i vikt. Vem bryr sig? Varför bryr hon sig? Hon som jag inte ens känner. Bara jag mår bra eller hur? Det var ju knappast så att jag var frisk vid 45 kg...

Det som är jobbigast är att det har satt sig i hjärnan på mig, jag tänker:
Ja, jag kanske börjar bli tjock.. Hmm lite dubbelhaka där kanske? Åhh nej, magen är lite stor.

Sen ibland så tänker jag:
Nej, jag mår bra! Jag är inte tjock! Dubbelhaka har väl dom flesta när dom pressar hakan mot halsen?
Jag ser bra ut som jag gör, jag ska INTE lyssna på såna dumma kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Idioter finns det gott om! Blir arg bara jag läser! Du är ju skitsnygg!

2011-10-06 @ 09:49:04 / URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Agnes

Två ord: JÄVLA KÄRRING!

2011-10-06 @ 12:01:06 / URL: http://agneslauedberg.blogspot.com
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Men va? vad är det för folk? Har de inget bättre för sig? :S. Skvallertanter är det värsta jag vet..

2011-10-06 @ 12:53:44 / URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men jisses, va va det där för en idiot! :S lyssna ej, du är superfiiiin! <3



Sv; och tack, det ska jag komma ihåg, hoppas du vinner snart ;) hahaha!

Kram

2011-10-06 @ 15:03:01 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: em =)

Det kan du tokignorera vännen! Du är jättefin <3



Kramar

2011-10-06 @ 16:16:26
Postat av: Fröken M

så jäkla trist med dumma kommentarer, men tyvärr verkar det vara något som man inte kommer ifrån... Det är lättare sagt än gjort, men det bästa är att slå dövörat till och inte lyssna ! kram

2011-10-06 @ 20:17:07 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: Kim

Så varför lyssnar man hellre på 1 idiot än 10 vänner som man litar på?

Syrran, du är underbart vacker, är så snäll och givmild, har en fantastisk familj. Om du kunde se på dig själv en stund med din älskade sons ögon skulle du aldrig...ALDRIG...tänka så om dig själv igen!

2011-10-06 @ 21:07:18
Postat av: Camilla

Näe, lyssna inte på den kommentaren. Hon måste vara en taktlös fåne.

2011-10-08 @ 19:08:04 / URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: